دانلود کارورزی آماده در قالب word با عنوان کازورزی دبیری الهیات ۳۰ ص فهرست عنوان صفحه مقدمه 1 فصل
مرجع ترجمه و نشر علوم مهندسی صنایع شامل مقالات ترجمه شده و فارسی، کتاب‌ها، نرم‌افزارها، پاورپوینت، پرسشنامه‌های استاندارد، معرفی کتاب‌های مدیریت و مهندسی صنایع، ...
دانلود کارورزی آماده در قالب word با عنوان کازورزی دبیری الهیات ۳۰ ص فهرست عنوان صفحه مقدمه 1 فصل
ساعت | بازدید : 52 | نویسنده : فایل کده | ( نظرات )

دانلود کارورزی آماده در قالب word با عنوان کازورزی دبیری الهیات ۳۰ ص

فهرست عنوان صفحه مقدمه 1 فصل اول : درگیر نمودن دانشآموزان الف) گامهای اجرایی 3 ب) ارزیابی گامها 4 ج) مواد/ منابع آموزشی 5 د) بازاندیشی با طرح سوالات و بحث و گفتوگو (بین دانشآموز و کاروز) 5 روایت (1) 6 فصل دوم : مرور مباحث الف) گامهای اجرایی 8 ب) ارزیابی گامها 10 ج) منابع یا مواد آموزشی 10 د) بازاندیشی با طرح سوالات و بحث و گفتوگو دانشآموز و کارورز 11 ه) نمونههایی برای مرور مباحث 11 روایت (2) 11 فصل سوم : سنجش آموختهها الف) گامهای اجرایی 13 ب) ارزیابی گامها 14 ج) مواد/منابع آموزشی مورد نیاز با توجه به موضوع 14 د) بازاندیشی با طرح سوالات و بحث و گفتگو بین دانشجوی کارورزی و معلم راهنما 14 روایت (3) 15 فصل چهارم : یادگیری مشارکتی الف) گامهای اجرایی 17 ب) ارزیابی گامها 18 ج) مواد/ منابع آموزشی مورد نیاز با توجه به موضوع 20 د) بازاندیشی با طرح سوالات و بحث و گفتگو بین کارورز و معلم راهنما 20 روایت (4) 20 فصل پنجم : طراحی تکلیف برای یکی از موضوعات درسی الف) گامهای اجرایی 22 ب) ارزیابی گامها 23 د) نمونههایی برای تکلیف یادگیری 25 روایت (5) 25 فصل ششم : تعریف عملکردهای عاطفی ( بینظمی، عدم رعایت قوانین) الف)گامهای اجرایی 27 ب) ارزیابی گامها 29 ج) مواد و منابع مورد نیاز با توجه به موضوع درس 30 روایت (6) 30 مقدمه برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموختهها تعمیق تجربیات و توسعه شایستگیها ... را فراهم میکند. این فرآیند از مشاهده مسایل فیزیکی ـ آموزشی ـ تربیتی و عاطفی مدارس آغاز و به درس پژوهی در سطح مدرسه و کلاس درس جهت کسب مهارتهای دیگری و یاد گرفتن در چرخهی حرفهای ختم میشود. در برنامه کارورزی دانشجویان با درک مبانی نظری قادر خواهند بود تصمیمات اتخاذ شده در موقعیتهای تربیتی/ آموزشی را با ارائهی شواهدی از پژوهشها/ یافتههای علمی پشتیبانی نموده و نشان دهند که چگونه تصمیمات در برنامهریزی، اجرا و ارزیابی برای حمایت از یادگیری دانشآموزان از پشتوانه نظری برخوردار است. در کارورزی 1 دانشجویان توانایی تحلیل موقعیتهای واقعی و انطباق آن با یافتههای نظری را کسب کرده و ظرفیتهای حرفهای خود را توسعه خواهد داد. اما در کارورزی 2 آشنایی با مسایل مدارس، توصیف و تفسیر رویدادهای تربیتی و آموزش مورد مشاهده در مدارس همراه با علتیابی و ارائه راهحل و با تاکید بر استفاده از منابع معتبر و هدایت معلم و راهنما است. این گزارش، گزارش کارورزی2 مربوط به واحد درسی تمرین معلمی2 در مدارس است. در این گزارش به ارائه مطالبی پرداخته شده است که از حضور بنده در دبیرستان دخترانه فرهنگیان شفا واقع خیابان رازی جمعآوری شده است.



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
4kia.ir
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وب سایت در خبرنامه وب سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فایل کده و آدرس filecompartment.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1344
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4341
:: باردید دیروز : 1898
:: بازدید هفته : 4341
:: بازدید ماه : 7221
:: بازدید سال : 10811
:: بازدید کلی : 121842