چگونه با انجام دادن کارهایی که به آنها علاقه داریم به ثروت برسیم ؟ چگونه با انجام دادن کارهایی که
مرجع ترجمه و نشر علوم مهندسی صنایع شامل مقالات ترجمه شده و فارسی، کتاب‌ها، نرم‌افزارها، پاورپوینت، پرسشنامه‌های استاندارد، معرفی کتاب‌های مدیریت و مهندسی صنایع، ...
چگونه با انجام دادن کارهایی که به آنها علاقه داریم به ثروت برسیم ؟ چگونه با انجام دادن کارهایی که
ساعت | بازدید : 85 | نویسنده : فایل کده | ( نظرات )
چگونه با انجام دادن کارهایی که به آنها علاقه داریم به ثروت برسیم ؟

چگونه با انجام دادن کارهایی که به آنها علاقه داریم به ثروت برسیم ؟

تا الان شاید بارها و بارها این جمله رو شنیده باشید :

شانس فقط یکبار در خونه ی آدم رو میزنه

خدا رو چه دیدی

شاید این نوشته همون شانسیه که در خونه ی شما اومده

ازتون عاجزانه تقاضا میکنم یکبار این متن رو تا انتها بخونید .

به شما قول میدم تغییر بسیار بزرگی در زندگی شما بوجود خواهد اومد

کافیه تنها چند دقیقه وقت بذارین

بدون اغراق کل این نوشته رو در این جملات خلاصه میکنم :

میخوام به شما یاد بدم چگونه با پرداختن به چیزهایی که بهشون علاقمندین به یک میلیاردر موفق ارتقا درجه پیدا کنید

حالا اگر دوست داشتید به خوندن ادامه بدین اگر هم دوست نداشتید بدون تعارف اون رو ببندید و به تکرار کردن روزهای زندگیتون مثل گذشته ادامه بدین

خوب اگه حس کنجکاویتون رو تحریک کردم و علاقمند شدین بدونین ماجرا از چه قراره ازتون دعوت میکنم بقیه ی متن رو بخونید ....

 

 

سالهای سال من هم مثل خیلی از شما در رویاهام زندگی میکردم . شبها خودمو در کاخ آرزوهام میدیدم و رو تختی که آرزوش رو داشتم میخوابیدم . همیشه قبل خواب یه دور با ماشین آخرین سیستمم تو جاده های شمال میزدم و بعد به خواب میرفتم و صبح با هزار حسرت از خواب پا میشدم که ای کاش همه ی اونها واقعی بود و من قرار نبود امروزم رو هم مثل بقیه ی روزهای دیگه ی زندگیم به تکرار کردن همه چیز بپردازم .

8 سال قبل کارهای زیادی رو تجربه کرده بودم از مسافرکشی و فروشندگی بگیر تا کارگری برای دیگران و این آخرها هم تونسته بودم یه جا استخدام بشم و مثلا جای پامو سفت کنم و یه حقوق ثابت ماهیانه داشته باشم یعنی چیزی که همین الانم آرزوی خیلی از شماهاست .... اما من به اینها قانع نبودم .

حاضر نبودم قبول کنم که چون من کارگرزاده ام پس باید تا آخر عمرم هم کارگر باقی بمونم

شروع کردم به چرخیدن و گشت و گذار تو کتابخونه ها و سایتهای مختلف

البته اینم بگم اون موقع ها مثل الان نبود که به راحتی همه به اینترنت دسترسی داشته باشن یا یه گوشی هوشمند توی جیبشون باشه .

منم با هزار فلاکت خودمو به کافی نت میرسوندم و کلی پول بابت این گشت و گذارها پرداخت میکردم .

یکی از بزرگترین مشکلاتی که من با اون سروکار داشتم این بود که دقیقا نمیدونستم دنبال چی هستم ، دنبال چی بگردم و کجاها برم . تقریبا 6 ماه گذشت تازه فهمیدم چی میخوام و باید دنبال چه چیزهایی بگردم .

بعد از اون شروع کردم به جمع آوری اطلاعات

تقریبا چند ماهی هم درگیر این کار بودم و بعد به خیال خودم شروع کردم به کار و حرکت به سوی ثروتمند شدن و راحتی .

ولی من اشتباه کرده بودم . خیلی از راههایی رو که میرفتم یا به نتیجه نمیرسید یا قبلا یکی بهترشو انجام داده بود ، یا پول و سرمایه ی کلانی میخواست یا اینکه خودمو در حد و اندازه ی اون نمیدیدم .....

اما من یه جای کارم رو غلط رفته بودم و اون این بود که من انرژیم رو تقسیم کرده بودم رو کارها و پروژه های مختلف .

اما بالاخره راه درست رو پیدا کردم

تمام اطلاعاتم رو جمع کردم

مدون و مرتب کردم

راه درست رو نشونه گرفتم

و به سمت هدفم حرکت کردم

و خدا رو صدهزار مرتبه شکر که توی این سن و سال تونستم به خیلی از رویاهام دست پیدا کنم

اما یه چیز رو هیچوقت فراموش نکنید .

اگر من بدون معلم و تک و تنها تونستم در 8 سال به اینجایی که هستم برسم شما که یه معلم و آموزگار و راهنما کنارتونه در چندسال میتونید به هدفتون برسید؟

من خودم رفتم ، گشتم و پیدا کردم اما شما قراره تمام داشته های من رو یکجا دریافت کنید .

برای این کار فقط و فقط باید در اولین کلاس غیرحضوری و کاملا رایگان من شرکت کنید . فایلهایی که بهتون میدم رو دانلود و دقیقا مطالعه کنید . علایق و استعدادهای خودتون رو پیدا کنید و بعد در کنار هم به سمت هدف حرکت کنید .

 

البته ناگفته نماند که شرط هر کاری تمرکز و پایداریه . نباید به شکست فکر کنید . و نباید خسته بشید

حالا اگر آماده اید و علاقمند بریم سراغ اولین کلاس آموزشی رایگانمون



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
4kia.ir
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وب سایت در خبرنامه وب سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فایل کده و آدرس filecompartment.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1344
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3269
:: باردید دیروز : 1898
:: بازدید هفته : 3269
:: بازدید ماه : 6149
:: بازدید سال : 9739
:: بازدید کلی : 120770